فهرست
جستجو در سایت
ورود به صفحه فروشگاه
نرم‌افزارهای مالی
نرم‌افزارهای اداری
نرم‌افزارهای اصناف

سیناپردازش برای تمام نرم‌افزارهای مالی، اداری و اصناف و همچنین اپلیکیشن و وب اپلیکیشن به سفارش شما، طراحی اختصاصی انجام می‌دهد.

ورود به صفحه آموزش
نرم‌افزارهای مالی
نرم‌افزارهای اداری
نرم‌افزارهای اصناف
دانلود
پشتیبانی
سامانه پیامکی

نرم‌افزار
اتوماسیون اداری

نرم افزار دبیرخانه
دسترسی سریع
مشاوره خرید
مشاوره خرید
نظر مشتریان
نظر مشتریان
امکانات محصول
امکانات محصول
دموی محصول
دموی محصول

نرم‌افزار اتوماسیون اداری

نرم افزار اتوماسیون اداری در نظم بخشی به پروسه‌های زمان‌بر و هزینه‌بردار شرکت‌ها و سازمان‌ها بسیار تاثیرگذار است. در ادامه سعی می‌کنیم به وظایف یک سیستم جامع اتوماسیون اداری بپردازیم. ابتدا نظری به نظم بخشی کلی امور مالی خواهیم انداخت و سپس به مدیریت بخش دبیرخانه و بایگانی.

برخی از تصاویر و امکانات نرم‌افزار اتوماسیون اداری

مشاهده ریز امکانات
بازگشت
ریز امکانات نرم‌افزار دبیرخانه
نرم افزار دبیرخانه
مشاهده ریز امکانات
بازگشت
ریز امکانات نرم‌افزار دبیرخانه
نرم افزار دبیرخانه
مشاهده کامل امکانات نرم‌افزار، با انتخاب دکمه مشاهده ریز امکانات.
برای مشاهده بهتر، دکمه بزرگنمایی رو انتخاب کنید.

نرم افزار دبیرخانه

نرم افزار دبیرخانه

در نرم افزار دبیرخانه ، تمامی پروسه‌های زمان‌بر مکاتبات اداری آسان می‌شود. ثبت نامه‌ها به صورت نامحدود، امکان پیوست کردن فایل، تصاویر و یا فایل‌های صوتی، امضا دیجیتال و قابلیت کارتابل و ارجاع دادن نامه به کاربر مورد نظر همگی در قالب یک نرم افزار موفق امکان‌پذیر است. دسترسی آسان به نامه‌های گذشته و پیگیری آسان از جمله مواردی است که کیفیت عملکرد را دوچندان می‌کند.

نرم افزار بایگانی

نرم افزار بایگانی

در نرم افزار بایگانی امکان طبقه‌بندی اسناد و گروه‌بندی متناسب با زمان، موضوع و یا مشخصه‌های دیگر به نظم‌بخشیدن و سرعت گرفتن امور کمک می‌کند. حذف پرونده‌های کاغذی و امکان گزارش‌گیری در تمامی بخش‌ها موجب می‌شود که برنامه‌ریزی با توجه به اسناد منظم ثبت شده، آسان‌تر انجام گیرد. همچنین مدیریت گردش کار و مستندات در سازمان و امکان پیگیری اسان مکاتبات از دیگر ویژگی‌های یک سیستم اتوماسیون اداری کارآمد است.

اتوماسیون اداری و مالی

اتوماسیون اداری و مالی

اتوماسیون اداری و مالی شرکت سیناپردازش هم کاربران را از نیاز به انواع نرم‌افزارهای مورد نیاز برای رسیدگی به امور حسابداری از قبیل نرم‌افزارهای دریافت و پرداخت، انبارداری، چاپ چک صدور فاکتور و غیره بی‌نیاز می‌کند و هم با وجود اتوماسیون اداری طبقه‌بندی اسناد و پیگیری و رسیدگی به مکاتبات اداری آسان‌تر خواهد شد.

مشاوره قبل از خرید

مشاوره

مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

مشاوره قبل از خرید

مشاوره

مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

ویژگی‌های نرم‌افزارهای سیناپردازش

برای مشاهده هر یک از ویژگی‌های خاص نرم‌افزار اتوماسیون اداری، آن را انتخاب کنید.

اجرای نرم‌افزار اتوماسیون اداری به صورت دمو

کاربر گرامی برای دانلود و نصب دمو نرم افزار اتوماسیون اداری می‌توانید از لینک زیر اقدام کنید. در صورت نیاز به راهنمایی جهت نصب و کارکرد نرم افزار با کارشناسان پشتیبانی سیناپردازش تماس بگیرید. کارشناسان پشتیبانی تمامی مراحل نصب و آموزش را به صورت کامل برای شما انجام می‌دهند.

آموزش نرم‌افزار اتوماسیون اداری

تمامی نرم افزارهای شرکت دارای کلاس آموزشی رایگان، فیلم‌های آموزشی، فایل‌های متنی آموزشی و راهنما در هر قسمت هستند.
برای مشاهده فایل‌های آموزشی نرم‌افزار اتوماسیون اداری می‌توانید بر روی دکمه (فایل‌های آموزشی نرم افزار اتوماسیون اداری) و برای تماشای فیلم های آموزشی دیگر نرم افزارها می‌توانید بر روی دکمه (ورود به قسمت آموزش) کلیک کنید.

امکان استفاده از برنامه به صورت شبکه و یا تحت وب

نرم افزار اتوماسیون اداری به صورت پیش فرض و با توجه به نوع تقاضای مشتری قابلیت استفاده یک کاربر را دارد. و در صورت نیاز به استفاده کاربران بیشتر، کافی است با هماهنگی با واحد فروش شرکت تعداد کاربران مد نظر خود را افزایش دهید. همچنین در صورتی که می‌خواهید از نرم‌افزار به صورت دورکاری یا تحت وب استفاده نمایید می‌توانید نسخ تحت وب را تهیه نمایید.

دسترسی به قسمت‌های مختلف

از آنجا که وجود امنیت یکی از ضرورت‌ های اصلی در امور مالی محسوب می‌شود، امکان تعریف محدودیت در بخش های مختلف برنامه در نرم افزار اتوماسیون اداری تعریف شده است. بنابراین در این نسخه می توان برای هر کاربر به صورت جداگانه و یا با تعریف نقش برای کاربران به صورت کلی، دسترسی های مد نظر به قسمت های مختلف برنامه را ایجاد و یا محدود کرد.

پشتیبانی رایگان
تمامی محصولات نرم افزاری سیناپردازش به مدت یکسال دارای پشتیبانی رایگان هستند. در طول مدت یکسال تمامی خدمات پشتیبانی از جمله نصب، آموزش، تنظیمات فایل اجرایی نرم افزار، تعویض قفل سوخته یا خراب و غیره به صورت کاملا رایگان انجام می‌شود.

نظر مشتریان سیناپردازش

چرا نرم‌افزار اتوماسیون اداری، انتخاب مدیران و شرکت‌های بزرگ است؟

نظر مشتریان سیناپردازش

چرا نرم‌افزار اتوماسیون اداری، انتخاب مدیران و شرکت‌های بزرگ است؟

نرم‌افزار مودیان مالیاتی
نرم افزار سامانه مودیان مالیاتی
نرم‌افزارهای اصناف
نرم‌ افزارهای اصناف
نرم‌افزار حسابداری سینا
حسابداری

دیگر نرم‌افزارهای سیناپردازش

برای مشاهده اطلاعات بیشتر هر یک از نرم‌افزارها، آن را انتخاب کنید.