فهرست
جستجو در سایت
ورود به صفحه فروشگاه
نرم‌افزارهای مالی
نرم‌افزارهای اداری
نرم‌افزارهای اصناف

سیناپردازش برای تمام نرم‌افزارهای مالی، اداری و اصناف و همچنین اپلیکیشن و وب اپلیکیشن به سفارش شما، طراحی اختصاصی انجام می‌دهد.

ورود به صفحه آموزش
نرم‌افزارهای مالی
نرم‌افزارهای اداری
نرم‌افزارهای اصناف
دانلود
پشتیبانی
سامانه پیامکی

ثبت حواله در نرم افزار انبارداری

ثبت حواله در نرم افزار انبارداری
راهنمای مطالعه

ثبت حواله در نرم افزار انبارداری

ثبت حواله در نرم افزار انبارداری: حواله انبار درواقع سندی در رابطه با ثبت خروج  یک کالا یا خدمات در انبار می باشد که این سند توسط مسئول انبار در زمان خروج کالا یا خدمات و تحویل آن ثبت می گردد. شما می توانید این سند یا همان حواله انبار را در نرم افزار انبار داری رایبد شرکت سینا پردازش ثبت نمائید، از آن ها گزارش گیری نمائید و یا آن ها را چاپ کنید.

برای ثبت حواله انبار می بایست ابتدا برروی گزینه حواله انبار کلیک کنید.

ثبت حواله در نرم افزار انبارداری (1)

پس از کلیک برروی گزینه حواله انبار در پنجره جدید می بایست اطلاعات خواسته شده در حواله را مطابق بر فیلد های موجود در نرم افزار وارد نمائید.

ثبت حواله در نرم افزار انبارداری (2)

در این پنجره برای شروع ورود اطلاعات می بایست ابتدا برروی گزینه جدید کلیک کرد و سپس اطلاعات تحویل گیرنده را وارد نمود. برای وارد کردن اطلاعات شخص تحویل گیرنده می بایست ابتدا برروی دکمه F3 مقابل فیلد تحویل گیرنده کلیک کرد و در پنجره باز شده شخص مورد نظر را از لیست موجود انتخاب و یا ابتدا اطلاعات آن را وارد و سپس انتخاب نمود.

ثبت حواله در نرم افزار انبارداری (3)

پس از انتخاب شخص تحویل گیرنده می بایست اطلاعات کالا و یا خدمات مورد نظر را انتخاب و وارد نمائیم. برای این کار می بایست با کلیک برروی دکمه F3 موجود در رو به روی کادر کد کالا در پنجره باز شده از لیست کالا و خدمات موجود مورد، مورد نظر خود را انتخاب و یا ابتدا اطلاعات آن را وارد و سپس انتخاب نمائیم.

ثبت حواله در نرم افزار انبارداری (4)

بعد از انتخاب اطلاعات مربوط به کالا و یا خدمات خود می بتیست ابتدا این اطلاعات را به حواله اضافه نمود و در آن ثبت کرد. برای این کار می توانید برروی دکمه افزودن کالا کلیک کنید تا اطلاعات کالا و خدمات وارد حواله گردد و در آن ثبت شود.

ثبت حواله در نرم افزار انبارداری (5)

پس از ثبت کالا و خدمات در حواله می بایست حواله را در نرم افزار ثبت و ذخیره نمائید. برای اینکار می بایست برروی دکمه افزودن کلیک کرد. با توجه به دکمه های تعبیه شده در نرم افزار می توانید اعمال متفاوتی را برروی اطلاعات خود انجام دهید. اعمالی مانند ویرایش، حذف، چاپ و غیره …

ثبت حواله در نرم افزار انبارداری (6)

همچنین شما می توانید از حواله های ثبت شده در نرم افزار گزارشگیری نمائید. برای اینکار می بایست برروی دکمه گزارشگیری کلیک کنید و در پنجره باز شده با وارد کردن مقادیر دلخواه گزارش خود را دریافت کنید.ثبت حواله در نرم افزار انبارداری (7)

همچنین می توانید از فیلد جست و جو برای یافتن سریع اطلاعات مد نظر خود استفاده نمائید.

ثبت حواله در نرم افزار انبارداری (8)

یکی از اسناد مهم در انبارداری و همچنین حسابداری حواله انبار است. هنگا‌می‌که قرار است کالا یا اقلا‌می‌از انبار خارج شود، انباردار وظیفه دارد سندی برای آن‌ها تنظیم کند. در این سند، لیست تما‌می‌کالاها و کد آن‌ها، تعداد، تاریخ و… ذکر ‌می‌شود.به عبارت دیگر حواله انبار نشان دهنده کاهش موجودی کالا در حسابداری است و در قسمت بستانکار حساب موجودی کالا ثبت ‌می‌شود.

در صورتی که ابعاد انبار و سازمان بزرگ باشد ممکن است برای خروج کالا، نیاز به امضای چند نفر از مسولین مربوطه باشد.این امضا‌ها برای پیگیری‌های بعدی بر روی حواله انبار ثبت ‌می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه‌ خود را بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *