[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=”]
[av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-lr26anrg’ admin_preview_bg=”]
ثبت سند افتتاحیه در حسابداری آسان
ثبت سند افتتاحیه در حسابداری آسان : برای ثبت سند افتتاحیه لازم است همانند تصویر زیر پس از باز نمودن نرم افزار حسابداری بر روی گزینه حسابداری آسان کلیک نمایید.
در ستون باز شده سمت راست با کلیک بر روی سند افتتاحیه پنجره زیر باز میشود.
مراحل ثبت سند
در این پنجره برای ثبت سند، به ترتیب مراحل را طی مینماییم.
- ابتدا حساب مورد نظر را انتخاب میکنیم.
- سپس نوع حساب خود ( بدهکار یا بستانکار ) را مشخص کرده.
- و مبلغ مورد نظر خود را در کادر سوم وارد مینماییم.
- در قسمت چهارم با انتخاب دکمه افزودن ردیف یکی از سند های خود را ثبت مینماییم.
- میتوانیم در قسمت پنجم شرح ردیف خود را وارد کنیم.
همچنین میتوانیم برای تمامی طرف حساب های خود (حساب بانکی ، صندوق، اشخاص ، حسابهای دیگر ) در این بخش سند افتتاحیه ثبت کنیم.
۶. در قسمت طرف حساب، حسابی را که میخواهیم مبلغ به آن واریز شود انتخاب نموده.
۷. و شرح سند خود را ثبت میکنیم.
۸. و در مرحله آخر برای ثبت سند خود بر روی گزینه ثبت سند کلیک میکنیم.
پس از کلیک بر روی ثبت سند پنجره زیر را مشاهده مینمایید و سند شما ثبت میگردد.
در صورت نیاز به تغییر سند، لازم است سند مذکور را پاک کرده و مجدد ثبت نماییم.
این سند در تمامی قسمت های برنامه سیناپک ثبت گردیده و قابل گزارش گیری و رویت میباشد.
[/av_textblock]
[/av_one_full][av_comments_list av-desktop-hide=” av-medium-hide=” av-small-hide=” av-mini-hide=”]