فهرست
جستجو در سایت
ورود به صفحه فروشگاه
نرم‌افزارهای مالی
نرم‌افزارهای اداری
نرم‌افزارهای اصناف

سیناپردازش برای تمام نرم‌افزارهای مالی، اداری و اصناف و همچنین اپلیکیشن و وب اپلیکیشن به سفارش شما، طراحی اختصاصی انجام می‌دهد.

ورود به صفحه آموزش
نرم‌افزارهای مالی
نرم‌افزارهای اداری
نرم‌افزارهای اصناف
دانلود
پشتیبانی
سامانه پیامکی

سفارش کالا در نرم افزار انبارداری

سفارش کالا در نرم افزار انبارداری (1)
راهنمای مطالعه

سفارش کالا در نرم افزار انبارداری

سفارش کالا در نرم افزار انبارداری: در نرم افزار انبارداری رایبد شرکت سیناپردازش شما می توانید سفارشات کالا و یا خدمات خود را در نرم افزار ثبت و ذخیره نمائید تا سفارش های خود را بطور منظم داشته باشید و بتوانید در هر زمانی به آن ها دسترسی داشته باشید. ثبت و ذخیره و همچنین پرینت سفارش کالا کار شما را علاوه منظم تر کردن بیشتر شکیل تر و راحتتر می کند. سفارش کالا درواقع زمانی ثبت می گردد که یک کالا در انبار شما به تعداد زیر سطح موجودی رسیده باشد و آن زمان است که شما نیاز به ثبت و پرینت سفارش کالا برای تهیه آن کالا و ورود آن به انبار خود پیدا می کنید.

برای ثبت سفارش کالا می بایست ابتدا برروی گزینه درخواست خرید کلیک کرد.

سفارش کالا در نرم افزار انبارداری (1)

در پنجره باز شده می بایست اطلاعات خرید خود را با توجه به فیلد های موجود در نرم افزار وارد کنید.

سفارش کالا در نرم افزار انبارداری (2)

برای ورود اطلاعات می بایست در مرحله اول محل و یا شخصی که از آن کالا و یا خدمات خود را تهیه می کنید مشخص نمائید که برای اینکار می توانید بعد از کلیک برروی دکمه جدید برروی دکمه F3 رو به روی فیلد “درخواست از” کلیک نمائید و در پنجره باز شده از لیست اشخاص و یا مکان های از قبل وارد شده در نرم افزار انتخاب و یا ابتدا اطلاعات مورد نظر خود را وارد نمائید و سپس آن را انتخاب کنید.

سفارش کالا در نرم افزار انبارداری (3)

در مرحله بعد می بایست کالا های مورد نظر خود را از لیست کالاهای موجود در نرم افزار انتخاب نمائید تا در سفارش کالای خود ثبت نمائید. برای اینکار می بایست برروی دکمه F3 رو به روی کد کالا کلیک نمائید و از لیست باز شده کالا و یا کالاهای مورد نظر خود را انتخاب و یا ابتدا آن را وارد نرم افزار کرده و سپس انتخاب نمائید.

سفارش کالا در نرم افزار انبارداری (4)

پس از انتخاب کالای مورد نظر می بایست آن را در سفارش کالای خود ثبت نمائید. برای اینکار می بایست برروی دکمه افزودن کالا کلیک کنید تا کالای انتخابی در درخواست خرید شما ثبت و ذخیره گردد.

سفارش کالا در نرم افزار انبارداری (5)

بعد از وارد کردن کالا و یا کالاهای مورد نظر در سفارش کالا می بایست این سفارش  را در نرم افزار ثبت و ذخیره نمائید که برای اینکار می بایست برروی دکمه ثبت کلیک کنید تا پس از تائید ثبت، سفارش کالا در نرم افزار ذخیره گردد. با توجه به دکمه های تعبیه شده در نرم افزار شما می توانید اعمال مختلفی را برروی اطلاعات خود انجام دهید. اعمالی مانند ویرایش، حذف، چاپ و غیره.

سفارش کالا در نرم افزار انبارداری (6)

شما همچنین می توانید اطلاعات خود را در نرم افزار جست و جو کنید که این کار از طرق فیلد جست و جوی سریع در پایین پنجره اتفاق می افتدو می توانید از طریق این فیلد در کمترین زمان ممکن اطلاعات خود را بیابید و به آن ها دسترسی داشته باشید.

سفارش کالا در نرم افزار انبارداری (7)

رسید انبار به عنوان یکی از اسناد مثبته انبار می باشد.با استفاده از فرم رسید انبار، انباردار می تواند کالاهای ارسال شده را در انبار وارد نماید.اطلاعات این فرم نشان می دهد که کالای تامین شده به انبار وارد شده و در محل مربوطه قرار گرفته است.رسید انبار یک سند مثبته ای است که با استفاده از آن ما می توانیم اعلام کنیم کالا در انبار موجود شده است.

در صورتی که کالای خریداری شده از طریق رسید انبار وارد انبار گردد یعنی اینکه تامین کننده تعهد خود مبنی بر تحویل کالا را انجام داده و در صورتی که مبلغ فاکتور پرداخت نشده باشد ما متعهد هستیم در اسرع وقت نسبت به پرداخت مطالبات تامین کننده اقدام کنیم.البته اینکه این فرم را چگونه مورد استفاده قرار دهیم بستگی به کسب و کار شما دارد و رویه و روال انبار.

دیدگاه‌ خود را بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 2 =

دیدگاه‌ خود را بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + سه =