فهرست
جستجو در سایت
ورود به صفحه فروشگاه
نرم‌افزارهای مالی
نرم‌افزارهای اداری
نرم‌افزارهای اصناف

سیناپردازش برای تمام نرم‌افزارهای مالی، اداری و اصناف و همچنین اپلیکیشن و وب اپلیکیشن به سفارش شما، طراحی اختصاصی انجام می‌دهد.

ورود به صفحه آموزش
نرم‌افزارهای مالی
نرم‌افزارهای اداری
نرم‌افزارهای اصناف
دانلود
پشتیبانی
سامانه پیامکی

طراحی اپلیکیشن موبایل

طراحی
اپلیکیشن موبایل

کمتر جنبه‌ای از فعالیت‌های روزمره و نیازهای مردم هست که از نگاه طراحان اپلیکیشن‌های موبایل دور مانده باشد.
با طراحی اپلیکیشن های کارآمد به کسب و کار خود رونق دهید.

طراحی اپلیکیشن موبایل چه ضرورتی دارد؟

طراحی اپلیکیشن موبایل در دنیای امروز از چند جهت اهمیت دارد.
اول اینکه مدت زمانی که افراد در طی روز از گوشی همراه خود استفاده می‌کنند روندی صعودی دارد‌. طبق گزارش smashingmagazine در سال ۲۰۱۸ میانگین ساعتی که مردم از تلفن همراه‌شان در روز استفاده می‌کردند ۵ ساعت بود. بیشتر زمان صرف شده هم در وبسایت‌ها و اپلیکیشن‌های موبایل سپری می‌شود. صد البته این تحقیق برای چند سال پیش بوده و امروزه مردم بیشتر از تلفن همراه استفاده می‌کنند.
دوم اینکه کمتر جنبه‌ای از فعالیت‌های روزمره و نیازهای مردم هست که از نگاه طراحان اپلیکیشن‌های موبایل دور مانده باشد. اپلیکیشن‌ها تنوع بسیاری در ارائه خدمات مورد نیاز دارند.
سوم اینکه اپلیکیشن‌های موبایل جنبه‌های مختلفی از زندگی روزمره را آسان کرده‌اند‌‌. برای نمونه می‌توان به انواع اپ‌های ورزشی و اپ‌های ارائه کننده‌ی رژیم‌های غذایی اشاره کرد‌.
و نکته‌ی چهارم این است که حتی تجارت‌ها و کسب‌وکارهایی که تا سال‌های گذشته نیازی به حضور در اپ موبایل نداشتند هم برای همگام پیش رفتن با سایر رقبا لازم است اپ موبایل ارائه کنند.

مشاهده همه مخفی کردن
reminder
ارسال نوتیفیکیشن به کاربران
در دسترس مشتری بودن
ایجاد کانال‌های جدید بازاریابی
installed
به‌روز رسانی آسان
خدمات آفلاین
کاهش هزینه‌ها
ارتباط آسان کاربران
تمایز از رقبا
reminder
ارسال نوتیفیکیشن
به کاربران
در دسترس
مشتری بودن
ایجاد کانال‌های
جدید بازاریابی
installed
به‌روز رسانی
آسان
خدمات آفلاین
کاهش هزینه‌ها
ارتباط آسان کاربران
تمایز از رقبا

مشاوره قبل از خرید

مشاوره

مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

مشاوره قبل از خرید

مشاوره

مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

اپلیکیشن موبایل چیست؟

اپلیکیشن موبایل
چیست؟

اپلیکیشن موبایل یک برنامه‌ی کاربردی است که مخصوص گوشی‌های همراه طراحی شده است. اپ موبایل در گوشی‌های هوشمند تا انواع تبلت‌ها اجرا می‌شود. اپلیکیشن‌های موبایل خدمات مشابه برنامه‌های کامپیوتری ارائه می‌دهند با این تفاوت که کوچک‌تر هستند و کاربردی محدود‌تر دارند. استفاده از اپ موبایل اول‌بار توسط شرکت اپل (Apple Inc) عمومی شد. اپل استور که میلیون‌ها اپلیکیشن کاربردی برای آیفون و آیپد ارائه می‌کند از پیشگامان طراحی اپ موبایل محسوب می‌شود. از ویژگی منحصر به فرد اپلیکیشن‌ موبایل این است که کاربردی اختصاصی در ابعادی کوچک ارائه می‌دهد و از این جهت از فضای یکپارچه‌ی نرم افزارهای کامپیوتری فاصله می‌گیرد. هرچند دلیل اصلی دور شدن اپ‌های موبایل از انجام چند کار در یک زمان (multi-tasking)، به دلیل ضعف در تجهیزات سخت افزاری نمونه‌های اولیه تلفن‌های همراه بود، اما هنوز هم این جزئی‌نگری و پوشش دادن یک نیاز خاص همان چیزی است که باب میل استفاده‌کنندگان گوشی‌های همراه محسوب می‌شود. انتخاب گزینشی استفاده‌کنندگان ماحصل کاربرد اختصاصی اپ‌هاست.

دسته بندی اپلیکیشن ها

اپلیکیشن مطب

سلامتی

اپلیکیشن خدماتی

خدماتی

اپلیکیشن خبری

خبری

اپلیکیشن آموزشی

آموزشی

اپلیکیشن املاک 1

املاک

اپلیکیشن فروشگاهی

فروشگاهی

مراحل ساخت اپلیکیشن

مراحل ساخت اپلیکیشن

۱
ترسیم پلن یا طرح اولیه wireframe
ایده اصلی خود را پرورش دهید. سعی کنید چرایی و چگونگی اپ موبایل دلخواه‌تان را به صورت جزئی و دقیق مشخص کنید. شناخت درست بازار و سایر اپ‌های مشابه می‌تواند در پیدا کردن درست مسیر راهگشا باشد‌. بعد از ایده‌پردازی و پیش بردن تحقیقات ما به شما کمک می‌کنیم تا به یک طرح اولیه مشابه با اپ نهایی دلخواه‌تان برسید‌.
۲
طراحی گرافیکی و دیتابیس
در این مرحله از نظر گرافیکی صفحات اصلی مشخص می‌شوند. ارتباط بین صفحات، عملکرد اپ و نحوه کار با اپلیکیشن به صورت کلی ترسیم می‌شود. این مرحله درست مثل طراحی نقشه یک آپارتمان است. شما در این مرحله نمای کلی اپ خود را مشاهده می‌کنید
۳
کد نویسی Backend & Front
نمای اصلی اپ موبایل (Frontend) با کدهای HTML, CSS, and JavaScript برای شما طراحی می‌شود. کاربران اپ موبایل ظاهری که از اپ شما می‌بینند با همین دسته از کدها، تعیین می‌شود. اما باطن اپ موبایل شما (Backend) نیز در این مرحله کدنویسی می‌شود.
۴
تحویل نسخه بتا و تست بازنگری
نسخه‌ای که در این مرحله به شما تحویل داده می‌شود بهتر است بر اساس رابط کاربری (UI) و تجربه کاربری (UE) مورد ارزیابی قرار بگیرد. همچنین از دریافت بازخورد نزدیکان و همکاران و یا افرادی که ممکن است از اپ موبایل شما استفاده کنند نیز غافل نشوید.
۵
تحویل و آموزش کار با پنل
نسخه نهایی به شما تحویل داده می‌شود و تمامی امور لازم برای به‌روزرسانی و یا اعمال تغییرات دلخواه به شما آموزش داده می‌شود. اپ موبایل شما آماده است و پذیرای نگاه مخاطبان‌ هدفتان. با توجه به مراحل منظم طی شده، نسخه‌ی دریافت شده به طرح اولیه‌ی شما شباهت دارد.