فهرست
جستجو در سایت
ورود به صفحه فروشگاه
نرم‌افزارهای مالی
نرم‌افزارهای اداری
نرم‌افزارهای اصناف

سیناپردازش برای تمام نرم‌افزارهای مالی، اداری و اصناف و همچنین اپلیکیشن و وب اپلیکیشن به سفارش شما، طراحی اختصاصی انجام می‌دهد.

ورود به صفحه آموزش
نرم‌افزارهای مالی
نرم‌افزارهای اداری
نرم‌افزارهای اصناف
دانلود
پشتیبانی
سامانه پیامکی

طراحی وب اپلیکیشن

طراحی
وب اپلیکیشن

طراحی وب اپلیکیشن

وب اپلیکیشن برنامه کاربردی‌ای است که با سرور اینترنت قابل دسترسی است. بر خلاف نرم‌افزارهای کامپیوتری که بر سیستم عامل کامپیوتر متکی هستند، وب اپلیکیشن‌ها با مرورگرها و تکنولوژی وب سر و کار دارند.
قابلیت‌های وب اپلیکشن به دلیل تنوع موجود، بسیار گسترده است. بسیاری از خدمات از جمله سفارش غذا یا رزرو هتل برای تعطیلات همگی می‌تواند در قالب وب اپلیکیشن‌ امکان‌پذیر باشد. زمانی که مشتریان لیستی از کالاهای مورد نیاز تهیه کرده و سفارش می‌دهند یا زمانی که کارمندان در بستر اینترنت با یکدیگر تعامل می‌کنند و پوشه‌ها را ویرایش کرده یا اطلاعات را به اشتراک می‌گذارند نیز به نوعی از وب اپلیکشن‌ها استفاده می‌کنند‌. مورد آخر خصوصا در دوران کنونی که دورکاری اهمیت پیدا کرده است، اهمیت زیادی دارد.
میلیون‌ها کاربر از اینترنت به عنوان یک راه ارتباطی مؤثر و به صرفه استفاده می‌کنند‌. با استفاده از فضای اینترنت امکان تبادل اطلاعات با مشتریان امکان‌پذیر شده و مبادله پول به صورتی ایمن محقق می‌شود. با همه‌ی اینها تا زمانی این ارتباط دوسویه بین مرورگرها و کاربران به صورت کارآمد محقق می‌شود که امکان ثبت و ضبط تمام داده‌های مورد نیاز وجود داشته باشد و با پردازش دقیق داده‌ها امکان نمایش دادن آنها برای کاربران میسر باشد‌.
به همین منظور برای طراحی وب اپلیکشن‌ها از ترکیبی از اسکریپت‌های مربوط به سرور وب (PHP و ASP) برای ذخیره و قابلیت بازیابی داده‌ها و از اسکریپت‌هایی از قبیل جاوا و HTML برای نمایش اطلاعات برای کاربران استفاده می‌شود. ترکیب این دو دسته اسکریپت امکان پر کردن فرم‌ها به صورتی آنلاین و نقل و انتقال پول و عملیات بانکی، سفارش سبد خرید، دنبال کردن مزایده به صورت آنلاین و غیره را فراهم می‌آورد.

مشاهده همه مخفی کردن
افزودن به برنامه‌ها
بدون نیاز به نصب
installed
به‌روز رسانی آسان
خدمات آفلاین

تفاوت وب اپلیکشن و موبایل اپلیکشن

تفاوت وب اپلیکشن
و موبایل اپلیکشن

برخلاف تصور رایج وب اپلیشکن و موبایل اپلیکشن‌ها یکسان نیستند‌. وب اپلیکشن‌ها در بستر مرورگرهای اینترنت قابل دسترسی هستند و امکان دسترسی به آنها با هر وسیله‌ای ممکن است. این در حالی است که موبایل اپلیکشن‌ها در یک پلتفرم خاص مانند اندروید یا ios طراحی شده‌اند و با نصب ممکن است به برخی قابلیت‌های موبایل مثل GPS یا دوربین دسترسی داشته باشند. نمونه‌های رایج موبایل اپلیکشن اینستاگرام، گوگل مپ، تلگرام، واتساپ و غیره هستند. نکته‌ی جالب اینجاست که تعداد زیادی از این اپلیکشن‌ها به صورت وب اپلیکیشن نیز طراحی شده‌اند‌. یعنی به دلیل شرایط بهتر وب اپلیکیشن‌ها از جهت قابلیت دسترسی آسان و یا هزینه پایین و عدم نیاز به نصب و اجرا، نسخه‌ی وب اپلیکشن نیز دارند. برای مثال اینستاگرام و یا اپلیکشن طاقچه در فضای وب اپلیکیشن نیز قابل دسترسی است. تفاوت دیگر این دو در این است که همانطور که گفته شد وب اپلیکیشن‌ها نیاز به اینترنت دارند اما بعضی از اپلیکیشن‌ها به صورت آفلاین نیز اجرا می‌شوند.

مشاوره قبل از خرید

مشاوره

مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

مشاوره قبل از خرید

مشاوره

مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

چرا ساخت وب اپ اهمیت دارد؟

چرا
ساخت وب اپ اهمیت دارد؟

وب اپلیکیشن‌ها هزینه را هم برای مصرف‌کننده و هم صاحبان کسب‌وکار پایین می‌آورند. به صورت مرتب به‌روزرسانی می‌شوند.‌ همه مخاطبان به نسخه یکسانی دسترسی دارند و مشکل ناهماهنگی وجود ندارد. در هر مکان و زمانی در بستر وب با هر وسیله‌ای قابل دسترسی هستند.

دسته بندی وب اپلیکیشن ها

مشاوره و حقوقی

مشاوره و حقوقی

آیکون رسمی

مالی و اداری

وب اپلیکیشن

سفارشی

مراحل ساخت وب اپلیکیشن

مراحل ساخت وب اپلیکیشن

۱
ترسیم پلن یا طرح اولیه wireframe
پیش از سفارش وب اپ، نخست مشخص کنید برنامه دلخواه‌تان باید چگونه باشد و دلایل شما برای طراحی آن چیست. تناسب وب اپ با علایق شخصی شما، انگیزه‌تان را برای طراحی بالا می‌برد. دوم شناخت درست بازار و سوم اینکه دقیق و جزئی قابلیت‌های دلخواه‌تان را تعیین کنید. در مرحله wireframing یا ترسیم طرح اولیه می‌توان از برنامه‌هایی مثل adobe xd یا invision studio استفاده کرد‌.
۲
طراحی گرافیکی و دیتابیس
در این مرحله ما طرح و نقشه کلی وب اپ دلخواه شما را در قالب یک طرح گرافیکی به صورت آماده به شما ارائه می‌کنیم. تلاش برای دریافت بازخورد از گروه دوستان و یا مخاطبان آینده شما بسیار می‌تواند راهگشا باشد. نحوه عملکرد کلی و تعامل بین صفحات در این مرحله مشخص می‌شود.
۳
کد نویسی Backend & Front
در این مرحله ما ظاهر اصلی وب اپ (Frontend) شما را با کدهای HTML, CSS, and JavaScript و غیره برای شما طراحی می‌کنیم. این بخش همان قسمتی است که از وب اپ شما توسط مخاطب دیده می‌شود. اما باطن وب اپ شما (Backend) که داده‌ها را مدیریت می‌کند و شامل سرور، دیتابیس و همه‌ی بخش‌هایی که از نگاه مخاطب دور است، می‌شود نیز در این بخش کدنویسی می‌شود.
۴
تحویل نسخه بتا و تست بازنگری
در این مرحله Hosting یا اجرای وب اپ روی سرور صورت می‌گیرد. شما می‌توانید این نسخه را با طرح اولیه و نقشه دلخواه که در مرحله اول مشخص کرده بودید مقایسه کنید. همچنین از دریافت بازخورد نزدیکان و همکاران و یا افرادی که فکر می‌کنید می‌توانند از مخاطبان وب اپ شما باشند غافل نشوید.
۵
تحویل و آموزش کار با پنل
در این مرحله نسخه کامل اجرا شده و به شما تحویل داده می‌شود. همچنین نحوه کار با وب اپ و دستورالعمل‌های مورد نیاز آموزش داده شده و سوالات پاسخ داده می‌شود. وب اپ شما آماده است و آماده‌ی نگاه مخاطبان‌تان. با وجود مراحل مشخص شده‌ی ما، نسخه‌ی دریافت شده با طرح اولیه‌ی شما مطابقت می‌کند.