فهرست
جستجو در سایت
ورود به صفحه فروشگاه
نرم‌افزارهای مالی
نرم‌افزارهای اداری
نرم‌افزارهای اصناف

سیناپردازش برای تمام نرم‌افزارهای مالی، اداری و اصناف و همچنین اپلیکیشن و وب اپلیکیشن به سفارش شما، طراحی اختصاصی انجام می‌دهد.

ورود به صفحه آموزش
نرم‌افزارهای مالی
نرم‌افزارهای اداری
نرم‌افزارهای اصناف
دانلود
پشتیبانی
سامانه پیامکی

نحوه ارسال منطقه ای در پنل پیامک

نحوه ارسال منطقه ای در پنل پیامک
راهنمای مطالعه

نحوه ارسال منطقه ای در پنل پیامک

در این فایل راهنمای میخواهیم نحوه ارسال منطقه ای در پنل پیامک را بررسی نماییم.

با کلیک بر روی ارسال پیامک،  زیر منوی آن را مشاهده می کنید.

پنل پیامک آموزش (1)

نحوه ارسال منطقه ای در پنل پیامک1

در پنل پیامک در این قسمت قادر خواهید بود متن خود را به بانک شماره های موجود که در شاخه های مختلف دسته بندی شده اند، ارسال نمایید. این بانک کد پستی استان های کشور و همچنین، شامل شماره های استان های کشور، شماره های ایرانسل به تفکیک پیش شماره و استان ،بانک محله ای شماره های مشاغل ، اصناف و دارندگان صنایع می باشند.
این نوع ارسال مناسب برای کاربرانی است که به منظور تبلیغات قصد ارسال پیامک یا مشاغل خاصی را دارند.
شما میتوانید از بین بانک شماره های موجود یک یا چند بانک شمراه را باتوجه به حوزه ای که قصد تبلیغ در آن را دارید، انتخاب کنید.
با کلیک برروی گزینه “محاسبه تعداد شماره های شاخه انتخاب شده” می توانید مشاهده کنید که در مجموع چند شماره را انتخاب نموده اید.
۱-برای انجام ارسال منطقه ای بر روی ارسال منطقه ای کلیک نمایید.

نحوه ارسال منطقه ای در پنل پیامک1

۲-عنوان ارسال : این عنوان تنها مربوط به خود کاربر است و جهت تفکیک ارسال های کاربر باید عنوانی تعین شود.
۳-شماره فرستنده: شماره ایست که شما قصد دارید به وسیله آن ارسال انجام دهید. نکته ای که قابل توجه می باشد، قابلیت انتخاب خطوط عمومی علاوه بر خطوط اختصاصی موجود در پنل، برای ارسال می باشد.
۴-متن پیام: متنی است که به مخاطب ارسال میشود.در زیر قسمتی که متن پیام را وارد می کنید، فارسی و لاتین بودن پیام، تعداد صفحات، همچنین تعداد حروفی که نوشته شده و تعداد حروف مجاز برای یک صفحه، نمایش داده می شود. ( توجه داشته باشید تعداد صفحات در تعرفه پیامک شما ضرب میشود)
۵- ارسال تست: کاربران همیشه باید قبل از ارسال پیامک به مخاطبین انتخاب شده، ارسال تست را به یک شماره همراه اول و یک شماره ایرانسل انجام دهند.
۶- نحوه ارسال: شما می توانید نحوه ارسال را ترتیبی یا تصادفی انتخاب کنید.
توجه: زمانی که شما نحوه ارسال را تصادفی انتخاب می کنید اپراتور به صورتی تصادفی از بین شماره های انتخابی شما به تعدادی آنها (که این تعداد را شما در مرحله بعد مشخص می کنید )ارسال انجام می دهد .اگر بعد از این ارسال قصد داشته باشید که به تعداد دیگری از این شماره ها ارسال انجام دهید ممکن است به صورت تکرار برای تعدادی آز انها که قبل نیز ارسال کرده بودید ، ارسال انجام شود برای جلو گیری از این مشکل شما باید نحوه ارسال را ترتیبی انتخاب کنید تا به ترتیب از یک ردیف (که شما در مرحله بعد تعیین می کنید )به همان تعدادی که مد نظرتان است ارسال انجام شود. توجه داشته باشید که این تعداد را نیز در مرحله بعد تعیین می کنید.
۷-فیلتر شماره: برای مواقعی است که قصد دارید برای یک طیف خاص از شماره ها ارسال را انجام دهید.

نحوه ارسال منطقه ای در پنل پیامک1

چنانچه بخواهید به رنج مشخصی از شماره ها ارسال خود را انجام دهید. در اولین بخش از قسمت فیلتر شماره ها، اولین شماره از رنج مورد نظر را در فیلد مقابل “از شماره موبایل:“و اخرین شماره از رنج مورد نظر را در فیلد مقابل “تا شماره موبایل:” وارد نمایید به عنوان مثال از۰۹۱۲۱۱۱۱۱۱۱ تا ۰۹۱۲۹۹۹۹۹۹۹.
• در صورتی که مایل به استفاده از شاخه های موجود نیستید می توانید یک بازه شماره در این بخش انتخاب نموده تا سامانه به صورت خودکار شماره ها را در بازه تولید نماید، در این حالت الزامی به انتخاب شاخه نیست.
در بخش بعدی میتوانید شرط خاصی روی شماره ها اعمال نمایید.
به عنوان مثال با انتخاب گزینه “شروع با” و وارد نمودن ارقام ابتدایی شماره مورد نظر مانند ۰۹۱۲۴پیامک تنهابه شماره هایی از شاخه انتخابی ارسال می شود که با ۹۱۲۴ شروع شده باشند.
• نکته قابل توجه این است که به صورت تمایل به استفاده از بخش فیلتر شماره ها، فقط یکی از دو قسمت “از شماره تا شماره” (حتما می بایست شاخه ای را انتخاب کنید) یا ” شرط شماره موبایل” قابل پر کردن می باشد.
۹-در بخش شاخه، بهتر است زیر شاخه ای از شاخه مد نظر را انتخاب نمایید. زیرا ممکن است با انتخاب کلی شاخه مانند بانک استان های کشور با پیغام “شاخه انتخابی معتبر نمی باشد، لطفا شاخه خود را جزئی تر نموده و مجددا تلاش نمایید”مواجه شوید. برای انتخاب زیر شاخه ها باز می شود و اگر بر روی ” + ” کنار شاخه کلیک نمایید، زیر شاخه ها باز می شود . اگر داخل مربع کنار آنها کلیک نمایید، آن شاخه یا زیر شاخه انتخاب می شود.
۱۰-بر روی مرحله بعد کلیک نمایید. در این مرحله تعداد شماره های موجود با توجه به انتخابی که در مرحله قبل انجام داده اید، نمایش داده خواهد شد.

نحوه ارسال منطقه ای در پنل پیامک1

• اگر نوع ارسال، ترتیبی تنظیم شده باشد در این قسمت امکان انتخاب شماره های درخواستی از بین تعداد شماره های موجود در کادر مقابل آن وجود خواهد داشت.فرض کنید قصد ارسال به ۲۰۰۰شماره را داشته باشید و میخواهید این تعداد را در ۲روز و هر روز ۱۰۰۰پیامک ارسال کنید، بدین منظور تعداد شماره های در خواستی را برابر ۱۰۰۰و ردیف را برای بار اول ۱ در نظر بگیرید برای بار دوم تعداد همان ۱۰۰۰و ردیف نیز ۱۰۰۱تنظیم می گرددچرا که بار اول تا ردیف ۱۰۰۰، ارسال شده است بدین ترتیب دو هزار پیامک به صورت ترتیبی تکمیل شده و شماره تکراری نیز ارسال نخواهد شد.
• دقت نمایید قسمت ” از ردیف ” تنها برای ارسال های ترتیبی فعال خواهد بود. زمانی که نوع ارسال، تصادفی تنظیم شده باشد، سامانه به صورت خودکار از بین کل شماره های موجود در شاخه های انتخابی تعداد شماره های در خواستی را به تصادف انتخاب و پیامک را به آنها ارسال می نماید.
۱۰- بر روی مرحله بعد کلیک کنید.

نحوه ارسال منطقه ای در پنل پیامک1

۱۱-در این مرحله اطلاعاتی نظیر متن پیامک، تعداد گیرندگان، نوع ارسال، تعداد بخش ها، نوع پیامک از نظر فارسی یا انگلیسی بودن آن و هزیه پیامک مشخص خواهد شد.
۱۲- زمان ارسال را تنظیم نموده و بر روی گزینه ارسال کلیک نمایید.رکورد ارسال در همان نمایش داده خواهد شد و امکان دریافت فایل گزارش از همان نمایش داده خواهد شد وامکان دریافت فایل گزارش از همین قسمت امکان پذیر خواهد بود.
• باتوجه به اپراتوری که ارسال از آن انجام شده است بازگشت هزینه به صورت خودکار انجام خواهد شد.در صورتی که تاریخ و ساعت خاصی برای ارسال خود تنظیم نمایید، پیامک در همان موعد تنظیم شده ارسال خواهد شد در غیر اینصورت، پس از تایید توسط اپراتور شرکت، در همان لحظه ارسال انجام خواهد شد.جهت مشاهده جزئیات هر ارسال بر روی جزئیات کلیک نمایید.
• در ستون “گیرنده ” میتوانید با کلیک بر روی گزینه جزئیات، وضعیت تحویل را نیز بررسی نمایید.
• در ستون وضعیت ارسال، مشخص می شود که ارسال شما انجام شده یا نه. و یا اگر ارسالتان باید مورد بررسی کارشناسان شرکت قرار نگرفته باشد، علت آن در قسمت توضیحات قابل ملاحظه خواهد بود.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه‌ خود را بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *