فهرست
جستجو در سایت
ورود به صفحه فروشگاه
نرم‌افزارهای مالی
نرم‌افزارهای اداری
نرم‌افزارهای اصناف

سیناپردازش برای تمام نرم‌افزارهای مالی، اداری و اصناف و همچنین اپلیکیشن و وب اپلیکیشن به سفارش شما، طراحی اختصاصی انجام می‌دهد.

ورود به صفحه آموزش
نرم‌افزارهای مالی
نرم‌افزارهای اداری
نرم‌افزارهای اصناف
دانلود
پشتیبانی
سامانه پیامکی

گزارشگیری در نرم افزار صدور فاکتور غزال

گزارشگیری-در-نرم-افزار-صدور-فاکتور-غزال
راهنمای مطالعه

گزارشگیری در نرم افزار صدور فاکتور غزال

گزارشگیری در نرم افزار صدور فاکتور غزال: برای دریافت گزارش از فاکتورهای ثبت شده در نرم افزار می‌بایست ابتدا برروی گزینه گزارشگیری کلیک کنید.

گزارشگری در نرم افزار صدورفاکتور (1)

درپنجره بعدی ابتدا می‌بایست انتخاب کنید که میخواهید از فاکتورهای خرید و فروش و یا پیش‌فاکتورهای خود گزارشگیری کنید و آن را انتخاب نمائید.

گزارشگری در نرم افزار صدورفاکتور (2)

درمرحله بعد در پنجره باز شده شما قادر به دریافت سه نوع گزارش می‌باشید که این سه نوع با تب های متفاوت در نرم افزار و پنجره باز شده از هم جداسازی شده‌اند.

گزارشگری در نرم افزار صدورفاکتور (3)

دربخش جست‌‌‌ و جو در فاکتورها می‌توانید براساس مقادیر متفاوتی گزارش خود را دریافت نمائید. شما می‌توانید براساس بازه زمانی، همچنین شماره‌ فاکتورها، براساس اطلاعات ثبت شده برای هر فاکتور، همچنین براساس ماهیت نامه ها ( صادره و یا وارده ) و وضعیت نامه های ثبت شده  گزارشگیری فاکتورهای خود را انجام دهید. در پایان میتوانید از گزارش نمایش داده شده‌ی خود پرینت و یا خروجی اکسل تهیه نمائید.

گزارشگری در نرم افزار صدورفاکتور (4)

در تب جست و جوی کالا در فاکتورها شما قادر خواهید بود گزارش یک کالای خاص را دریافت نمائید و گزارش خود را به آن کالا محدود نمائید. بطور مثال شما میخواهید بدانید از یک کالای خاص در چه فاکتورهایی و به چه افرادی و به چه تعداد و مبالغی در یک سال اخیر فروش داشته‌اید. از این تب می‌توانید برای اینکار استفاده کنید که بعد از وارد کردن اطلاعات مورد نظر خود، گزارش خواسته شده به شما نمایش داده خواهد شد و شما می توانید از گزارش خود پرینت و یا خروجی اکسل تهیه نمائید.

گزارشگری در نرم افزار صدورفاکتور (5)

و همچنین در تب کاردکس انبار همانطور که از اسمش پیداست شما قادر خواهید بود تا گردش یک کالای خاص در زمان دلخواه خود را مشاهده، پرینت و یا از آن خروجی اکسل تهیه نمائید که برای اینکار می بایست ابتدا از لیست کالاها، کالای موردنظر خود را انتخاب، بازه زمانی را مشخص و در انتها برروی گزینه جست و جو کلیک کنید تا گزارش موردنظر نمایش داده شود.

گزارشگری در نرم افزار صدورفاکتور (6)

گزارشگیری به شما کمک خواهد کرد تمامی حساب های خود را چه در فروش کالاهای خود چه در خرید اجناس موردنظر خود بطور کامل و صحیح داشته باشید. این نرم افزار به شما کمک می کند که با ثبت فاکتور خرید، کالاهای خریداری شده به انبار شما بصورت اتوماتیک وارد و با ثبت فاکتور فروش به تعداد فروش رفته کالا از انبار کسر گردد. تمامی اعمال ثبت و محاسبه هزینه های مربوط به خرید تا فروش و ذخیره کالا در انبار را برای شما بصورت الکترونیکی انجام خواهد داد که این کار باعث کاهش خطای انسانی و همچنین سرعت بخشیدن به انجام عملیات ثبت فاکتورها می گردد.

شما قادر خواهید بود در هر بخش از نرم افزار همچنین در بخش گزارشگیری، از گزارش های خود پرینت و یا خروجی اکسل تهیه نمائید. می توانید کالاها و انبار خود را گروهبندی کنید تا گزارش های دقیق تر و بهتری را به شما ارائه دهد.

در کل نرم افزار صدور فاکتور غزال شرکت سینا پردازش به شما کمک می کند تا بتوانید راحتتر کالاهای خود را مدیریت نمائید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه‌ خود را بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *