فهرست
جستجو در سایت
ورود به صفحه فروشگاه
نرم‌افزارهای مالی
نرم‌افزارهای اداری
نرم‌افزارهای اصناف

سیناپردازش برای تمام نرم‌افزارهای مالی، اداری و اصناف و همچنین اپلیکیشن و وب اپلیکیشن به سفارش شما، طراحی اختصاصی انجام می‌دهد.

ورود به صفحه آموزش
نرم‌افزارهای مالی
نرم‌افزارهای اداری
نرم‌افزارهای اصناف
دانلود
پشتیبانی
سامانه پیامکی

گزارش قبض ها در نرم افزار مطب

گزارش-قبض-ها-در-نرم-افزار-مطب
راهنمای مطالعه

گزارش قبض ها در نرم افزار مطب

گزارش قبض ها در نرم افزار مطب: در یک نرم افزار مطب شما می بایست امکان ثبت قبض از خدماتی که برای یک بیمار ارائه می دهید را داشته باشید. حال اگر بتوانید در نرم افزاری قبضی ثبت نمائید بعد از آن حتما امکان کزارش گیری از پرداختی ها و قبض های صادر شده را نیز نیاز خواهید داشت چراکه این امکان به شما اجازه خواهد داد آماری از پرداختی ها و هزینه های انجام شده در مطب و یا کلینیک خود اطلاع داشته باشید.

نرم افزار مطب شرکت سینا پردازش از هردو این امکانات برخودار می باشد که می توانید برای اطلاع از چگونگی ثبت قبض و خدمات در این نرم افزار به آموزش های مربوطه مراجعه نمائید و البته در این آموزش با هم نحوه گزارش گیری از قبض های ثبت شده در این نرم افزار را بررسی خواهیم کرد.

برای گزارشگیری از قبض ها در نرم افزار مطب شرکت سیناپردازش می بایست ابتدا برروی دکمه گزارشات کلیک کرد.

گزارش قبض ها در نرم افزار مطب (1)

با کلیک برروی دکمه گزارشات متوجه خواهید شد که چند نوع گزارش از قبض ها و خدمات در این نرم افزار وجود دارد که شما می توانید با توجه و درنظر گرفتن نیاز خود یکی از آن ها را انتخاب کرده و از آن برای گزارشگیری استفاده نمائید. اما معمول ترین نوع در بین این گزارشات، گزارش  از قبض ها و خدمات می باشد که به شما امکانات بیشتری می دهد.

گزارش قبض ها در نرم افزار مطب (2)

با کلیک برروی دکمه گزارش از قبض ها و خدمات پنجره ای باز می گردد که در این پنجره امکانات گزارشگیری از قبض ها برای شما نمایان می گردد. گزارش گیری از قبض ها و خدمات در این پنجره براساس هر یک از اطلاعاتی که شما بخواهید براساس چند روش مختلف صورت میگیرد که شما میتوانید با انتخاب یکی از آن ها گزارش های خود را دریافت کنید.

گزارش قبض ها در نرم افزار مطب (3)

انتخاب بازه یکی از روش هایی است که به شما کمک میکند تا در بازه های انتخابی خود چه بازه تاریخی قبض ها چه بازه شماره قبض ها، از آنها گزارشگیری نمائید و متوجه شوید که در آن بازه چه کارکردی داشته اید.

گزارش قبض ها در نرم افزار مطب (4)

دربخش بعد می توانید با توجه به اطلاعات وارد شده توسط خود شما در قبض ها گزارش های خود را دریافت نمائید. اطلاعاتی همچون نام بیمار، خدمات، نام پزشک و غیره…

گزارش قبض ها در نرم افزار مطب (5)

همچنین می توانید گزارش خود را به قبض های باطل شده و یا باطل نشده محدود نمائید تا بتواندی دقیق تر به حساب های خود رسیدگی کنید.

گزارش قبض ها در نرم افزار مطب (6)

بعد از تهیه گزارش های مورد نظر می توانید با توجه به نیاز خود از گزارش دریافت شده یا پرینت گرفته و یا خروجی اکسل تهیه نمائید و برروی سیستم خود ذخیره کنید.

گزارش قبض ها در نرم افزار مطب (7)

همچنین می توانید جمع مبالغ قبض های گزارش گیری شده را در انتهای پنجره گزارشات مشاهده نمائید.

گزارش قبض ها در نرم افزار مطب (8)

دیدگاه‌ خود را بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه‌ خود را بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *