سیناپردازش برای تمام نرمافزارهای مالی، اداری و اصناف و همچنین اپلیکیشن و وب اپلیکیشن به سفارش شما، طراحی اختصاصی انجام میدهد.
سیناپردازش برای تمام نرمافزارهای مالی، اداری و اصناف و همچنین اپلیکیشن و وب اپلیکیشن به سفارش شما، طراحی اختصاصی انجام میدهد.
۰۲۱-۸۸۸۰۶۸۸۸
سیناپردازش برای تمام نرمافزارهای مالی، اداری و اصناف و همچنین اپلیکیشن و وب اپلیکیشن به سفارش شما، طراحی اختصاصی انجام میدهد.
آرشیو اسناد مالی و اداری یک سازمان به شیوههای سیستمی جدید در ثبت، نگهداری، طبقه بندی منظم و ایجاد امنیت هرچه بیشتر اطلاعات تأثیرگذار است.
در شیوه های سنتی آرشیو اسناد با توجه به حجم انبوهی از نامهها، مدارک و اسناد علاوه بر اینکه به فضای کافی و اتاقهای بزرگ برای ذخیره پوشهها و پروندهها نیاز بود، طبقهبندی و ثبت گزارشات نیز مستلزم صرف زمان زیادی بود. به علاوه در این میان امکان گم شدن و از بین رفتن اطلاعات هم وجود داشت.
اما با وجود شیوههای سیستمی جدید، آرشیو اسناد مالی و اداری نه نیازی به فضای مجزا دارد و نه زمانبر است. جستجوی اسناد به آسانی انجام میگیرد و ثبت هر نوع گزارشی از اطلاعات ثبت شده امکانپذیر است. به علاوه کاهش خطاهای انسانی، افزایش بهرهوری بیشتر سازمان و امنیت هرچه بیشتر با توجه به محدود کردن دسترسی کاربران با توجه به نقش هریک همگی دلایلی هستند که ضرورت آرشیو سیستمی اسناد را برای همه سازمانها و ادارات صرف نظر از کوچکی یا بزرگیشان نشان میدهد.
برای مشاهده هر یک از ویژگیهای خاص نرمافزار آرشیو اسناد، آن را انتخاب کنید.
تمامی نرم افزارهای شرکت دارای کلاس آموزشی رایگان، فیلمهای آموزشی، فایلهای متنی آموزشی و راهنما در هر قسمت هستند.
برای مشاهده فایلهای آموزشی نرمافزار آرشیو اسناد میتوانید بر روی دکمه (فایلهای آموزشی نرم افزار آرشیو اسناد) و برای تماشای فیلم های آموزشی دیگر نرم افزارها میتوانید بر روی دکمه (ورود به قسمت آموزش) کلیک کنید.
نرم افزار بایگانی به صورت پیش فرض و با توجه به نوع تقاضای مشتری قابلیت استفاده یک کاربر را دارد. و در صورت نیاز به استفاده کاربران بیشتر، کافی است با هماهنگی با واحد فروش شرکت تعداد کاربران مد نظر خود را افزایش دهید. همچنین در صورتی که میخواهید از نرمافزار به صورت دورکاری یا تحت وب استفاده نمایید میتوانید نسخ تحت وب را تهیه نمایید.
دسترسی به قسمتهای مختلف
از آنجا که وجود امنیت یکی از ضرورت های اصلی در امور مالی محسوب میشود، امکان تعریف محدودیت در بخش های مختلف برنامه در نرم افزار چاپ چک تعریف شده است. بنابراین در این نسخه می توان برای هر کاربر به صورت جداگانه و یا با تعریف نقش برای کاربران به صورت کلی، دسترسی های مد نظر به قسمت های مختلف برنامه را ایجاد و یا محدود کرد.
چرا نرمافزار دبیرخانه و بایگانی سروش، انتخاب مدیران و شرکتهای بزرگ است؟
نرم افزار جامع و کاملیه.
همه چی خوبه فقط چون زیاد برق قطع میشه کلاینتها دیگه آی پی سرور رو نمیخونن و مجبوریم مجدد با پشتیبانی تماس بگیریم.
نرمافزار کارآمدیه و با نیاز کارکنان ما تطابق داره.
نرمافزار کار راه اندازیه و تا الان ما راضی بودیم.
کاملا از نرمافزار راضیم فقط اسم فایلهای ضمیمه رو به فارسی قبول نمیکنه و این مورد یه مقدار کارم رو سخت کرده.
کاملا راضیام.
نرم افزار جامع و کاملیه.
همه چی خوبه فقط چون زیاد برق قطع میشه کلاینتها دیگه آی پی سرور رو نمیخونن و مجبوریم مجدد با پشتیبانی تماس بگیریم.
نرمافزار کارآمدیه و با نیاز کارکنان ما تطابق داره.
نرمافزار کار راه اندازیه و تا الان ما راضی بودیم.
کاملا از نرمافزار راضیم فقط اسم فایلهای ضمیمه رو به فارسی قبول نمیکنه و این مورد یه مقدار کارم رو سخت کرده.
کاملا راضیام.
برای مشاهده اطلاعات بیشتر هر یک از نرمافزارها، آن را انتخاب کنید.
نرمافزار انبارداری رایبد داری امکاناتی چون ثبت سند حواله و رسید انبار به همراه گزارشگیری دقیق و کاردکس انبار است.
نرمافزار مودیان مالیاتی سیناپردازش، یک نرمافزار دقیق و جامع برای ثبت و گزارشگیری فاکتورها در سامانه مودیان است.
نرمافزار حسابداری سینا، شامل تمامی امکانات مورد نیاز برای مدیریت تخصصی امور مالی و حسابداری شرکت های کوچک و بزرگ است.
در نرم افزار بایگانی سروش امکان ثبت فایل، پرونده، پوشه به همراه جستجوی آسان و به صورت نامحدود فراهم شده است. همچنین امکان ضمیمه نمودن فایلهای تصویری، صوتی، عکس یا اسکن به صورت نامحدود به فایل یا پوشه مد نظر در برنامه وجود دارد.
فرم بایگانی فایل ها و پوشه ها همانند تصویر مشخص شده در بالای صفحه میباشد. همانطور که مشاهده میکنید در این فرم تمامی کادرهای مورد نیاز کاربران در نظر گرفته شده است. امکان ایجاد دسترسی و محدود کردن فایلها نیز پس از ثبت آن وجود دارد.
همچنین امکانات دیگر از قبیل تغییر دوره ثبتی، بایگانی نامه، ثبت وضعیت، خروجی اکسل، گزارشات و امکانات متنوع دیگر در این فرم وجود دارد.
امکان ثبت پرونده ها، زونکن، اسناد و مدارک به همراه طبقه بندی و گروه بندی هر کدام در نرم افزار آرشیو اسناد در نظر گرفته شده است. شما میتوانید تمامی اسناد خود را به راحتی، ثبت و دسته بندی کنید. در صورت نیاز، با باز کردن پوشهی مورد نظر، تمامی نامه ها و مدارک مربوط به آن پوشه برای شما نمایش داده میشود و امکان خروجی اکسل و جستجو نیز در این قسمت وجود دارد.
همانطور که در تصاویر بالا مشاهده میکنید، پنجره ثبت فایل و پوشهها مطابق تصاویر است. در این پنجره امکان ثبت اطلاعات تکمیلی (عناوین فرعی و توضیحات) با امکان تغییر عنوان مد نظر نیز در نظر گرفته شده است.
همچنین در این قسمت قابلیت ثبت اسکن نامه، ضمیمه اسناد، گزارش گیری، جستجوی آسان، راکد کردن پرونده، مشخص کردن کلاسه پرونده و امکانات متنوع دیگر برای آسان شدن و سیستمی کردن هرچه بیشتر امورات اداری، به صورت نامحدود تعریف شده است.
علاوه بر ثبت نامه ها که پیش از این اشاره شد، در نرم افزار بایگانی امکان ثبت پرونده ها، زونکن، اسناد و مدارک و طبقه بندی و گروه بندی هر کدام در نظر گرفته شده است. شما میتوانید در نرم افزار آرشیو تمامی اسناد خود را به راحتی، ثبت و دسته بندی کنید. در صورت نیاز، با باز کردن پوشهی مورد نظر، تمامی نامه ها و مدارک مربوط به آن پوشه برای شما نمایش داده میشود و امکان خروجی اکسل و جستجو نیز در این قسمت وجود دارد.
همانطور که مشاهده میکنید، پنجره ثبت فایل و پوشهها مطابق تصاویر زیر است. در این پنجره امکان ثبت اطلاعات تکمیلی (عناوین فرعی و توضیحات) با امکان تغییر عنوان مد نظر نیز در نظر گرفته شده است.
همچنین در این قسمت قابلیت ثبت اسکن نامه، ضمیمه اسناد، گزارش گیری، جستجوی آسان، راکد کردن پرونده، مشخص کردن کلاسه پرونده و امکانات متنوع دیگر برای آسان شدن و سیستمی کردن هرچه بیشتر امورات اداری، به صورت نامحدود تعریف شده است.
در نرم افزار بایگانی سروش جهت دسترسی سریع و دقیق به اطلاعات ثبت شده در گذشته میتوانید از فرم های گزارش گیری برنامه استفاده کنید. در تمامی قسمت های برنامه فرم های گزارش گیری در نظر گرفته شده و شما به راحتی میتوانید گزارش مد نظر خود را از نامه ها فایل ها و یا پرونده ها دریافت کنید.
دریافت گزارش از برنامه مطابق تصاویر مشخص شده در بالا است. برای نمونه با فیلتر کردن تاریخ و شخص میتوانید تمامی نامه های ثبت شده در یک بازه زمانی توسط شخص مورد نظر را مشاهده و چاپ کنید و یا خروجی اکسل از گزارش مد نظر را دریافت کنید.
برای راحتی بیشتر در قسمت گزارشات نیز فیلد جستجو قرار داده شده تا بین ردیف های گزارش گیری شده بتوانید نامه و یا فایل مد نظر خود را به آسانی پیدا کنید.
با استفاده از نرم افزار جانبی پیغام رسان سیناپک، پس از ثبت پیغام و انتخاب کاربر برای ارسال پیغام (و یا ارجاع نامه در نرم افزار دبیرخانه)، پیغامی بر روی سیستم کاربر مورد نظر نمایش داده میشود و کاربر به راحتی میتواند نامه، پیغام و کارتابل خود را مشاهده کند.
برای امنیت و دسترسی راحت به فایلها و پوشهها و ایجاد نظم در جریان امور در نرم افزار بایگانی امکان طبقه بندی و گروهبندی و تعیین شماره سریال و شناسه نامه وجود دارد. در صورتی که کاربر نیاز به دسترسی به نامهها و اطلاعات سالهای گذشته داشته باشد تنها با ورود تاریخ مورد نظر میتواند همه نامه های مربوط به آن تاریخ رامشاهده کند.
سیناپردازش فعالیت خود را از سال۱۳۷۶ با طراحی نرمافزارهای مختلف آغاز کرد. هماکنون با توجه به گذر این همه سال تجربه و با بالا رفتن مهارت و تخصص در زمینههای گوناگون، طراحان ما طیف گستردهای از نرمافزارها در زمینههای اتوماسیون مالی، نرمافزارهای اداری و نرمافزارهای اصناف طراحی کرده و به بازار، عرضه میکنند.
محصولات پربازدید
دسترسی سریع
لینکهای مفید
تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به شرکت سیناپردازش نوین آریا است.