فهرست
جستجو در سایت
ورود به صفحه فروشگاه
نرم‌افزارهای مالی
نرم‌افزارهای اداری
نرم‌افزارهای اصناف

سیناپردازش برای تمام نرم‌افزارهای مالی، اداری و اصناف و همچنین اپلیکیشن و وب اپلیکیشن به سفارش شما، طراحی اختصاصی انجام می‌دهد.

ورود به صفحه آموزش
نرم‌افزارهای مالی
نرم‌افزارهای اداری
نرم‌افزارهای اصناف
دانلود
پشتیبانی
سامانه پیامکی

نرم‌افزار آرشیو اسناد

نرم افزار دبیرخانه
دسترسی سریع
مشاوره خرید
مشاوره خرید
نظر مشتریان
نظر مشتریان
امکانات محصول
امکانات محصول
نسخه رایگان
نسخه رایگان
نرم‌افزار آرشیو اسناد

آرشیو اسناد مالی و اداری یک سازمان به شیوه‌های سیستمی جدید در ثبت، نگهداری، طبقه‌ بندی منظم و ایجاد امنیت هرچه بیشتر اطلاعات تأثیرگذار است.

در شیوه های سنتی آرشیو اسناد با توجه به حجم انبوهی از نامه‌ها، مدارک و اسناد علاوه بر اینکه به فضای کافی و اتاق‌های بزرگ برای ذخیره پوشه‌ها و پرونده‌ها نیاز بود، طبقه‌بندی و ثبت گزارشات نیز مستلزم صرف زمان زیادی بود. به علاوه در این میان امکان گم شدن و از بین رفتن اطلاعات هم وجود داشت.

اما با وجود شیوه‌های سیستمی جدید، آرشیو اسناد مالی و اداری نه نیازی به فضای مجزا دارد و نه زمان‌بر است. جستجوی اسناد به آسانی انجام می‌گیرد و ثبت هر نوع گزارشی از اطلاعات ثبت شده امکان‌پذیر است. به علاوه کاهش خطاهای انسانی، افزایش بهره‌وری بیشتر سازمان و امنیت هرچه بیشتر با توجه به محدود کردن دسترسی کاربران با توجه به نقش هریک همگی دلایلی هستند که ضرورت آرشیو سیستمی اسناد را برای همه سازمان‌ها و ادارات صرف نظر از کوچکی یا بزرگی‌شان نشان می‌دهد.

مشاهده همه مخفی کردن

برخی از تصاویر و امکانات نرم‌افزار بایگانی

برخی از تصاویر و امکانات
نرم‌افزار بایگانی

مشاهده ریز امکانات
بازگشت
ریز امکانات نرم‌افزار آرشیو اسناد
نرم افزار دبیرخانه
مشاهده ریز امکانات
بازگشت
ریز امکانات نرم‌افزار آرشیو اسناد
نرم افزار دبیرخانه
مشاهده کامل امکانات نرم‌افزار، با انتخاب دکمه مشاهده ریز امکانات.
برای مشاهده بهتر، دکمه بزرگنمایی رو انتخاب کنید.

مشاوره قبل از خرید

مشاوره

مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

مشاوره قبل از خرید

مشاوره

مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

ویژگی‌های نرم‌افزارهای سیناپردازش

برای مشاهده هر یک از ویژگی‌های خاص نرم‌افزار آرشیو اسناد، آن را انتخاب کنید.

اجرای نرم‌افزار آرشیو اسناد به صورت دمو
کاربر گرامی از طریق فیلم زیر می‌توانید با برخی از امکانات برنامه به صورت کلی آشنا شوید. برای مشاهده امکانات دقیق تر می‌توانید اینجا را کلیک کنید. همچنین در صورت درخواست نصب دمو و توضیحات بیشتر می‌توانید از لینک های زیر استفاده نمایید.
آموزش نرم‌افزار آرشیو اسناد

تمامی نرم افزارهای شرکت دارای کلاس آموزشی رایگان، فیلم‌های آموزشی، فایل‌های متنی آموزشی و راهنما در هر قسمت هستند.
برای مشاهده فایل‌های آموزشی نرم‌افزار آرشیو اسناد می‌توانید بر روی دکمه (فایل‌های آموزشی نرم افزار آرشیو اسناد) و برای تماشای فیلم های آموزشی دیگر نرم افزارها می‌توانید بر روی دکمه (ورود به قسمت آموزش) کلیک کنید.

امکان استفاده از برنامه به صورت شبکه و یا تحت وب

نرم افزار بایگانی به صورت پیش فرض و با توجه به نوع تقاضای مشتری قابلیت استفاده یک کاربر را دارد. و در صورت نیاز به استفاده کاربران بیشتر، کافی است با هماهنگی با واحد فروش شرکت تعداد کاربران مد نظر خود را افزایش دهید. همچنین در صورتی که می‌خواهید از نرم‌افزار به صورت دورکاری یا تحت وب استفاده نمایید می‌توانید نسخ تحت وب را تهیه نمایید.

دسترسی به قسمت‌های مختلف

از آنجا که وجود امنیت یکی از ضرورت‌ های اصلی در امور مالی محسوب می‌شود، امکان تعریف محدودیت در بخش های مختلف برنامه در نرم افزار چاپ چک تعریف شده است. بنابراین در این نسخه می توان برای هر کاربر به صورت جداگانه و یا با تعریف نقش برای کاربران به صورت کلی، دسترسی های مد نظر به قسمت های مختلف برنامه را ایجاد و یا محدود کرد.

پشتیبانی رایگان
تمامی محصولات نرم افزاری سیناپردازش به مدت یکسال دارای پشتیبانی رایگان هستند. در طول مدت یکسال تمامی خدمات پشتیبانی از جمله نصب، آموزش، تنظیمات فایل اجرایی نرم افزار، تعویض قفل سوخته یا خراب و غیره به صورت کاملا رایگان انجام می‌شود.

نظر مشتریان سیناپردازش

چرا نرم‌افزار دبیرخانه و بایگانی سروش، انتخاب مدیران و شرکت‌های بزرگ است؟

نظر مشتریان سیناپردازش

چرا نرم‌افزار حسابداری و مالی، انتخاب حسابدارن خبره و شرکت‌های بزرگ است؟
نرم‌افزار مودیان مالیاتی
نرم افزار سامانه مودیان مالیاتی
نرم‌افزارهای اصناف
نرم‌ افزارهای اصناف
نرم‌افزار دبیرخانه و بایگانی سروش
نرم افزار دبیرخانه

دیگر نرم‌افزارهای سیناپردازش

برای مشاهده اطلاعات بیشتر هر یک از نرم‌افزارها، آن را انتخاب کنید.

نرم‌افزار آرشیو اسناد، بررسی، انتخاب و خرید

نرم‌افزار آرشیو اسناد، بررسی، انتخاب و خرید

نرم‌افزار آرشیو اسناد
بررسی، انتخاب و خرید

عدم محدودیت در ثبت و ذخیره اسناد

در نرم افزار بایگانی سروش امکان ثبت فایل، پرونده، پوشه به همراه جستجوی آسان و به صورت نامحدود فراهم شده است. همچنین امکان ضمیمه نمودن فایل‌های تصویری، صوتی، عکس یا اسکن به صورت نامحدود به فایل یا پوشه مد نظر در برنامه وجود دارد.

فرم بایگانی فایل ها و پوشه ها همانند تصویر مشخص شده در بالای صفحه می‌باشد. همانطور که مشاهده می‌کنید در این فرم تمامی کادرهای مورد نیاز کاربران در نظر گرفته شده است. امکان ایجاد دسترسی و محدود کردن فایل‌ها نیز پس از ثبت آن وجود دارد.

همچنین امکانات دیگر از قبیل تغییر دوره ثبتی، بایگانی نامه، ثبت وضعیت، خروجی اکسل، گزارشات و امکانات متنوع دیگر در این فرم وجود دارد.

بایگانی نامه ها و اسناد

امکان ثبت پرونده ها، زونکن، اسناد و مدارک به همراه طبقه بندی و گروه‌ بندی هر کدام در نرم افزار آرشیو اسناد در نظر گرفته شده است. شما می‌توانید تمامی اسناد خود را به راحتی، ثبت و دسته بندی کنید. در صورت نیاز، با باز کردن پوشه‌ی مورد نظر، تمامی نامه ها و مدارک مربوط به آن پوشه برای شما نمایش داده می‌شود و امکان خروجی اکسل و جستجو نیز در این قسمت وجود دارد.

همانطور که در تصاویر بالا مشاهده می‌کنید، پنجره ثبت فایل و پوشه‌ها مطابق تصاویر است. در این پنجره امکان ثبت اطلاعات تکمیلی (عناوین فرعی و توضیحات) با امکان تغییر عنوان مد نظر نیز در نظر گرفته شده است.

همچنین در این قسمت قابلیت ثبت اسکن نامه، ضمیمه اسناد، گزارش گیری، جستجوی آسان، راکد کردن پرونده، مشخص کردن کلاسه پرونده و امکانات متنوع دیگر برای آسان شدن و سیستمی کردن هرچه بیشتر امورات اداری، به صورت نامحدود تعریف شده است.

گزارش گیری در تمامی قسمت های نرم افزار بایگانی

علاوه بر ثبت نامه ها که پیش از این اشاره شد، در نرم افزار بایگانی امکان ثبت پرونده ها، زونکن، اسناد و مدارک و طبقه بندی و گروه‌ بندی هر کدام در نظر گرفته شده است. شما می‌توانید در نرم افزار آرشیو تمامی اسناد خود را به راحتی، ثبت و دسته بندی کنید. در صورت نیاز، با باز کردن پوشه‌ی مورد نظر، تمامی نامه ها و مدارک مربوط به آن پوشه برای شما نمایش داده می‌شود و امکان خروجی اکسل و جستجو نیز در این قسمت وجود دارد.
همانطور که مشاهده می‌کنید، پنجره ثبت فایل و پوشه‌ها مطابق تصاویر زیر است. در این پنجره امکان ثبت اطلاعات تکمیلی (عناوین فرعی و توضیحات) با امکان تغییر عنوان مد نظر نیز در نظر گرفته شده است.
همچنین در این قسمت قابلیت ثبت اسکن نامه، ضمیمه اسناد، گزارش گیری، جستجوی آسان، راکد کردن پرونده، مشخص کردن کلاسه پرونده و امکانات متنوع دیگر برای آسان شدن و سیستمی کردن هرچه بیشتر امورات اداری، به صورت نامحدود تعریف شده است.

گزارش گیری در تمامی قسمت های برنامه

در نرم افزار بایگانی سروش جهت دسترسی سریع و دقیق به اطلاعات ثبت شده در گذشته می‌توانید از فرم های گزارش گیری برنامه استفاده کنید. در تمامی قسمت های برنامه فرم های گزارش گیری در نظر گرفته شده و شما به راحتی می‌توانید گزارش مد نظر خود را از نامه ها فایل ها و یا پرونده ها دریافت کنید.

دریافت گزارش از برنامه مطابق تصاویر مشخص شده در بالا است. برای نمونه با فیلتر کردن تاریخ و شخص می‌توانید تمامی نامه های ثبت شده در یک بازه زمانی توسط شخص مورد نظر را مشاهده و چاپ کنید و یا خروجی اکسل از گزارش مد نظر را دریافت کنید.

برای راحتی بیشتر در قسمت گزارشات نیز فیلد جستجو قرار داده شده تا بین ردیف های گزارش گیری شده بتوانید نامه و یا فایل مد نظر خود را به آسانی پیدا کنید.

نمایش پیغام فوری در صورت دریافت نامه یا پیغام

با استفاده از نرم افزار جانبی پیغام رسان سیناپک، پس از ثبت پیغام و انتخاب کاربر برای ارسال پیغام (و یا ارجاع نامه در نرم افزار دبیرخانه)، پیغامی بر روی سیستم کاربر مورد نظر نمایش داده می‌شود و کاربر به راحتی می‌تواند نامه‌، پیغام و کارتابل خود را مشاهده کند.

امنیت و دسترسی راحت به فایل‌ها

برای امنیت و دسترسی راحت به فایل‌ها و پوشه‌ها و ایجاد نظم در جریان امور در نرم افزار بایگانی امکان طبقه‌ ‌بندی و گروه‌بندی و تعیین شماره سریال و شناسه نامه وجود دارد. در صورتی که کاربر نیاز به دسترسی به نامه‌ها و اطلاعات سال‌های گذشته داشته باشد تنها با ورود تاریخ مورد نظر می‌تواند همه نامه های مربوط به آن تاریخ رامشاهده کند.

مشاهده همه مخفی کردن