سیناپردازش برای تمام نرمافزارهای مالی، اداری و اصناف و همچنین اپلیکیشن و وب اپلیکیشن به سفارش شما، طراحی اختصاصی انجام میدهد.
سیناپردازش برای تمام نرمافزارهای مالی، اداری و اصناف و همچنین اپلیکیشن و وب اپلیکیشن به سفارش شما، طراحی اختصاصی انجام میدهد.
۰۲۱-۸۸۸۰۶۸۸۸
سیناپردازش برای تمام نرمافزارهای مالی، اداری و اصناف و همچنین اپلیکیشن و وب اپلیکیشن به سفارش شما، طراحی اختصاصی انجام میدهد.
نرمافزار دبیرخانه
روزانه، تا چه حد با واحد دبیرخانه ارتباط دارید؟
آیا تابهحال به راهاندازی اتوماسیون اداری یا مدیریت دیجیتال مکاتبات اداری در شرکت یا سازمان خود فکر کردهاید؟
از مزایای آن مانند نظم سازمانی و افزایش درآمد آگاهی دارید؟
نرم افزار دبیرخانه و بایگانی به شما در این کار کمک خواهد کرد.
اگر صاحب کسبوکار یا عضوی از یک سازمان باشید که روزانه با حجم زیادی از مکاتبات اداری و بخشنامه درونسازمانی و برونسازمانی سروکار دارید، مطمئنا از تبادل فیزیکی این نامهها، روند طولانی و فرسایشی بهنتیجهرسیدن آن کلافه شدهاید و حتی پیش آمده که نامه یا دستوری در این میان گم شود، آسیب ببیند و اشتباهی سهوی در ارجاع یا ثبت آن رخ دهد.
اگر هم کارمند دبیرخانه و بایگانی باشید، باید ساعتها صرف طبقهبندی و ثبت و ضبط نامهها کنید و برای هربار پیداکردن یک سند یا نامه باید از بین انبوه نامهها به دنبال آن بگردید. شاید هم مسئول نامه محرمانهای بودهاید که در مراحل ارجاع به مسئولین مختلف، گم شده و شما بابت آن جریمه شدهاید.
اما بد نیست بدانید که تمام این مشکلات با استفاده از یک نرم افزار دبیرخانه و بایگانی خوب و کارآمد بهراحتی حل میشوند و دیگر نیاز نیست زمان و انرژی بسیاری را صرف یک مکاتبه ساده کنید. البته باید از میان نرمافزارهای مختلف، نسخهای را انتخاب کنید که ویژگیهای مدنظر شما را داشته و نیازهای سازمان را بهخوبی برآورده کند. در ادامه فهرستی از مهمترین ویژگیهای یک نرم افزار دبیرخانه و بایگانی خوب بیان میشود تا شما تصمیمگیری بهتری در خرید داشته باشید.
برای مشاهده هر یک از ویژگیهای خاص نرمافزار دبیرخانه، آن را انتخاب کنید.
کاربر گرامی برای دانلود و نصب دمو نرم افزار دبیرخانه میتوانید از لینک زیر اقدام کنید. در صورت نیاز به راهنمایی جهت نصب و کارکرد نرم افزار با کارشناسان پشتیبانی سیناپردازش تماس بگیرید. کارشناسان پشتیبانی تمامی مراحل نصب و آموزش را به صورت کامل برای شما انجام میدهند.
تمامی نرم افزارهای شرکت دارای کلاس آموزشی رایگان، فیلمهای آموزشی، فایلهای متنی آموزشی و راهنما در هر قسمت هستند.
برای مشاهده فایلهای آموزشی نرمافزار دبیرخانه میتوانید بر روی دکمه (فایلهای آموزشی نرم افزار دبیرخانه) و برای تماشای فیلم های آموزشی دیگر نرم افزارها میتوانید بر روی دکمه (ورود به قسمت آموزش) کلیک کنید.
نرم افزار دبیرخانه به صورت پیش فرض و با توجه به نوع تقاضای مشتری قابلیت استفاده یک کاربر را دارد. و در صورت نیاز به استفاده کاربران بیشتر، کافی است با هماهنگی با واحد فروش شرکت تعداد کاربران مد نظر خود را افزایش دهید. همچنین در صورتی که میخواهید از نرمافزار به صورت دورکاری یا تحت وب استفاده نمایید میتوانید نسخ تحت وب را تهیه نمایید.
دسترسی به قسمتهای مختلف
از آنجا که وجود امنیت یکی از ضرورت های اصلی در امور مالی محسوب میشود، امکان تعریف محدودیت در بخش های مختلف برنامه در نرم افزار دبیرخانه تعریف شده است. بنابراین در این نسخه می توان برای هر کاربر به صورت جداگانه و یا با تعریف نقش برای کاربران به صورت کلی، دسترسی های مد نظر به قسمت های مختلف برنامه را ایجاد و یا محدود کرد.
تمامی محصولات نرم افزاری سیناپردازش به مدت یکسال دارای پشتیبانی رایگان هستند. در طول مدت یکسال تمامی خدمات پشتیبانی از جمله نصب، آموزش، تنظیمات فایل اجرایی نرم افزار مودیان، تعویض قفل سوخته یا خراب (در نسخه های غیر وب) و غیره به صورت کاملا رایگان انجام میشود. همچنین در صورت اتمام تمدید پشتیبانی امکان تمدید مجدد آن برای کاربران وجود دارد.
چرا نرمافزار دبیرخانه و بایگانی سروش، انتخاب مدیران و شرکتهای بزرگ است؟
نرم افزار جامع و کاملیه.
همه چی خوبه فقط چون زیاد برق قطع میشه کلاینتها دیگه آی پی سرور رو نمیخونن و مجبوریم مجدد با پشتیبانی تماس بگیریم.
نرمافزار کارآمدیه و با نیاز کارکنان ما تطابق داره.
نرمافزار کار راه اندازیه و تا الان ما راضی بودیم.
کاملا از نرمافزار راضیم فقط اسم فایلهای ضمیمه رو به فارسی قبول نمیکنه و این مورد یه مقدار کارم رو سخت کرده.
کاملا راضیام.
چرا نرمافزار دبیرخانه و بایگانی سروش، انتخاب مدیران و شرکتهای بزرگ است؟
نرم افزار جامع و کاملیه.
همه چی خوبه فقط چون زیاد برق قطع میشه کلاینتها دیگه آی پی سرور رو نمیخونن و مجبوریم مجدد با پشتیبانی تماس بگیریم.
نرمافزار کارآمدیه و با نیاز کارکنان ما تطابق داره.
نرمافزار کار راه اندازیه و تا الان ما راضی بودیم.
کاملا از نرمافزار راضیم فقط اسم فایلهای ضمیمه رو به فارسی قبول نمیکنه و این مورد یه مقدار کارم رو سخت کرده.
کاملا راضیام.
برای مشاهده اطلاعات بیشتر هر یک از نرمافزارها، آن را انتخاب کنید.
نرمافزارهای اصناف، بر مبنای رفع نیازهای تخصصی و نظم بخشی به پرسههای زمانبر هر کسب و کاری طراحی شده است.
نرمافزار مودیان مالیاتی سیناپردازش، یک نرمافزار دقیق و جامع برای ثبت و گزارشگیری فاکتورها در سامانه مودیان است.
نرمافزار حسابداری سینا، شامل تمامی امکانات مورد نیاز برای مدیریت تخصصی امور مالی و حسابداری شرکت های کوچک و بزرگ است.
برای ارتقای روشهای سنتی و عبور از فرایند اداری کاغذی، نرم افزار دبیرخانه و بایگانی بهترین گزینه است.
در نرم افزار دبیرخانه و بایگانی سروش امکان ثبت نامه های وارده، صادره و داخلی به همراه جستجوی آسان نامه ها تعریف شده است. همچنین فایل های تصویری، صوتی، عکس یا اسکن به صورت نامحدود به نامه مد نظر به آسانی پیوست میشوند.
فرم ثبت نامه ها همانند تصویر مشخض شده در پایین صفحه میباشد. همانطور که مشاهده میکنید در این فرم تمامی کادرهای مورد نیاز کاربران در نظر گرفته شده است. امکان ارجاع نامه پس از ثبت آن نیز وجود دارد.
همچنین امکانات دیگر از قبیل تغییر دوره ثبتی، بایگانی نامه، ثبت وضعیت نامه، خروجی اکسل، گزارشات و امکانات متنوع دیگر در این فرم وجود دارد.
علاوه بر ثبت نامه ها که پیش از این اشاره شد، در نرم افزار بایگانی امکان ثبت پرونده ها، زونکن، اسناد و مدارک و طبقه بندی و گروه بندی هر کدام در نظر گرفته شده است. شما میتوانید در نرم افزار آرشیو تمامی اسناد خود را به راحتی، ثبت و دسته بندی کنید. در صورت نیاز، با باز کردن پوشهی مورد نظر، تمامی نامه ها و مدارک مربوط به آن پوشه برای شما نمایش داده میشود و امکان خروجی اکسل و جستجو نیز در این قسمت وجود دارد.
همانطور که مشاهده میکنید، پنجره ثبت فایل و پوشهها مطابق تصاویر زیر است. در این پنجره امکان ثبت اطلاعات تکمیلی (عناوین فرعی و توضیحات) با امکان تغییر عنوان مد نظر نیز در نظر گرفته شده است.
همچنین در این قسمت قابلیت ثبت اسکن نامه، ضمیمه اسناد، گزارش گیری، جستجوی آسان، راکد کردن پرونده، مشخص کردن کلاسه پرونده و امکانات متنوع دیگر برای آسان شدن و سیستمی کردن هرچه بیشتر امورات اداری، به صورت نامحدود تعریف شده است.
جهت دسترسی سریع و دقیق به اطلاعات ثبت شده در گذشته میتوانید از فرم های گزارش گیری برنامه استفاده کنید. در تمامی قسمت های برنامه فرم های گزارش گیری در نظر گرفته شده و شما به راحتی میتوانید گزارش مد نظر خود را از نامه ها فایل ها و یا پرونده ها دریافت کنید.
دریافت گزارش از برنامه مطابق تصاویر مشخص شده در زیر است. برای نمونه با فیلتر کردن تاریخ و شخص میتوانید تمامی نامه های ثبت شده در یک بازه زمانی توسط شخص مورد نظر را مشاهده و چاپ کنید و یا خروجی اکسل از گزارش مد نظر را دریافت کنید.
برای راحتی بیشتر در قسمت گزارشات نیز فیلد جستجو قرار داده شده تا بین ردیف های گزارش گیری شده بتوانید نامه و یا فایل مد نظر خود را به آسانی پیدا کنید.
پس از گذشت بیش از ۱۵ سال از طراحی نرم افزار دبیرخانه و بایگانی سروش و با توجه به تجربیات این سال ها و در نظر گرفتن سلیقه های مختلف کاربران، محیط نرم افزار را به گونه ای طراحی کردیم تا کاربر بیشترین میزان راحتی و عملکرد را در استفاده از نرم افزار داشته باشد.
در تمامی قسمت های نرم افزار آموزش های کاربردی قرارداده شده است. ثبت نامهها و فایلهای مورد نظر با چند کلیک ساده و جستجو و گزارش گیری آسان در تمامی بخشها از کارویژههای اصلی اتوماسیون اداری محسوب میشود که در این برنامه در نهایت سرعت و دقت امکانپذیر است.
در اتوماسیون دبیرخانه و بایگانی سروش امکانی فراهم شده تا سربرگ های دلخواه به صورت نامحدود در برنامه تعریف شود. پس از ثبت نامه ها، نرم افزار به صورت خودکار تمامی عبارات ثبت شده را به محیط چاپ انتقال میدهد. سپس کاربر میتواند نامه را در فرمت های pdf، Word و عکس ذخیره کند و یا از همان قسمت به صورت مستقیم آن را چاپ کند.
همچنین این امکان وجود دارد که نامه ها را پس از ثبت به pdf تبدیل کرد و از طریق فکس و یا واتساپ برای مخاطب مد نظر ارسال نمود.
پس از ثبت نامه ها در نرم افزار دبیرخانه و بایگانی سروش این امکان وجود دارد که نامه را به کاربر مورد نظر در درون شبکه ارجاع دهید. کاربر میتواند پس از مشاهده نامه با ثبت رونوشت دستور تغییر نامه را بدهد و یا نامه را به واحد دیگری ارسال کند.
همچنین در برنامه امکان تهیه گزارش های مورد نظر در کارتابل وجود دارد.
امضا دیجیتال که یکی از وجوه اتوماسیون اداری است هم در سریع کردن امور و هم در ایجاد امنیت تاثیرگذار است. در نرم افزار دبیرخانه بایگانی سروش این امکان وجود دارد که پس از ثبت نامه و ارسال آن به مدیر و سرپرست مجموعه، پس از مشاهده و تایید نامه، با زدن یک تیک، نامه امضا شود و اپراتور امکان چاپ نامه با امضا مسئول مربوطه در نامه را خواهد داشت.
امکان طراحی و تغییر در فرم های چاپی چک و رسید چک را توسط کاربر استفاده کننده نرم افزار دارد.
برای دسترسی راحت به فایلها و پوشهها و ایجاد نظم در جریان امور، امکان طبقه بندی و گروهبندی و تعیین شماره سریال و شناسه نامه وجود دارد. در صورتی که کاربر نیاز به دسترسی به نامهها و اطلاعات سالهای گذشته داشته باشد تنها با ورود تاریخ مورد نظر میتواند همه نامه های مربوط به آن تاریخ رامشاهده کند.
پس از ثبت نامه و انتخاب کاربر برای ارجاع نامه، پیغامی بر روی سیستم کاربر مورد نظر نمایش داده میشود و کاربر به سرعت میتواند نامهها و کارتابل خود را مشاهده کند.
در تمامی نرم افزارهای سیناپک سیستم ارسال پیامک فعال است. در نرم افزار اتوماسیون دبیرخانه و بایگانی سروش نیز پس از ثبت نامه و ارجاع آن به کاربر مورد نظر از دو روش (دستگاه و پنل پیامکی) میتوانید جهت ارسال پیامک استفاده کنید. همچنین امکان ارسال پیامک با متن دلخواه به مشتریان و یا اشخاص ثبت شده در نرم افزار نیز وجود دارد. پیامک ها سریع و بیوقفه، ارسال میشوند. در ارسال پیامک محدودیتی وجود ندارد و در پیامک های سیستمی، پیامک حتی به شمارههایی که لیست رد تماس (بلک لیست) را فعال کرده باشند نیز ارسال میشود.
جهت مشاهده تفاوت ارسال پیامک با دستگاه و با پنل پیامکی بر روی لینک زیر کلیک کنید.
سیناپردازش فعالیت خود را از سال۱۳۷۶ با طراحی نرمافزارهای مختلف آغاز کرد. هماکنون با توجه به گذر این همه سال تجربه و با بالا رفتن مهارت و تخصص در زمینههای گوناگون، طراحان ما طیف گستردهای از نرمافزارها در زمینههای اتوماسیون مالی، نرمافزارهای اداری و نرمافزارهای اصناف طراحی کرده و به بازار، عرضه میکنند.
محصولات پربازدید
دسترسی سریع
لینکهای مفید
تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به شرکت سیناپردازش نوین آریا است.