فهرست
جستجو در سایت
ورود به صفحه فروشگاه
نرم‌افزارهای مالی
نرم‌افزارهای اداری
نرم‌افزارهای اصناف

سیناپردازش برای تمام نرم‌افزارهای مالی، اداری و اصناف و همچنین اپلیکیشن و وب اپلیکیشن به سفارش شما، طراحی اختصاصی انجام می‌دهد.

ورود به صفحه آموزش
نرم‌افزارهای مالی
نرم‌افزارهای اداری
نرم‌افزارهای اصناف
دانلود
پشتیبانی
سامانه پیامکی
لوگوی سینا سفید

پشتیبانی سیناپردازش

پشتیبانی
پشتیبانی

یکی از ارکان مهم در فروش محصولات و بالا بردن سطح کیفی تولیدات ، خدمات پس‌از فروش و پشتیبانی یک محصول می‌باشد . در این زمینه کیفیت بالای خدمات پس از فروش و پشتیبانی کلیه محصولات شرکت سینا‌پردازش ، یکی از امتیازات مهم و برجسته در این صنعت به شمار می‌آید .
شرکت سینا پردازش ، در راستای ارائه خدمات و پشتیبانی محصولات ارائه شده ، با بهره گیری از نیروی کارآمد و با تجربه ، دارای دانش کافی در علوم نرم افزار ، کامپیوتر و شبکه ، توانسته است خدمات پشتیبانی محصولات خود را به صورت منحصر به فرد ، با کمترین هزینه، بالاترین کیفیت و در اسرع وقت به مشتریان محترم ارائه نماید .
این امر موجب گردیده ، شرکت سینا پردازش و واحد پشتیبانی نسبت به بروزرسانی نسخه‌های نرم افزار ، ارتقاء کیفیت تولید محصولات و خدمات پشتیبانی ، تلاش هر چه بیشتری داشته باشد .
خدمات پشتیبانی ارائه شده شامل راهنمایی در خصوص استفاده بهینه از برنامه و محصولات تولیدی ، ارتقاء برنامه به نسخه های بالاتر ، رفع اشکال در خصوص استفاده غلط از برنامه ، طراحی رسید های چاپی و اصلاح شیوه های چاپ موجود در نرم افزار و همچنین طراحی و ایجاد شیوه های چاپی بر اساس درخواست مشتری و … می‌باشد.

شرایط پشتیبانی

جهت دریافت پشتیبانی محصولات سیناپردازش لازم است شرایط زیر را قبل از دریافت پشتیبانی فراهم نمایید:

ارائه شماره قفل و یا شماره پنل نرم افزار مد نظر، ارائه بستر ارتباطی مناسب جهت اتصال با نرم افزارهای ریموت (اینترنت با سرعت بالا)، لازم است کاربر برای استفاده بهینه نرم افزار در تمامی امور (پشتیبان گیری، نصب، تغییر کاربر استفاده کننده نرم افزار و غیره) با واحد پشتیبانی در ارتباط باشد. جنانجه کاربر بدون اطلاع به شرکت اقدام به نصب و یا حذف نرم افزار نماید، سیناپردازش هیچ تعهدی در قبال اطلاعات از دست رفته ندارد. ، کاربر موظف است زمینه لازم برای نصب نرم افزار را فراهم آورد. در صورت نبود بستر مناسب حهت نصب نرم افزار (وجود ویروس در سیستم عامل، مشکلات شبکه، خرابی ویندوز، نصب نبودن ویندوز سرور و تجهیزات سخت افزاری مخصوص شبکه و سرور و مشکلاتی مشابه این) شرکت هیچ تعهدی در قبال نصب و راه اندازی نرم افزار نخواهد داشت.، پشتیبانی به منزله گارانتی نرم افزار میباشد، در صورت اتمام پشتیبانی و عدم تمدید آن توسط کابر، سیناپردازش از ارائه هر گونه خدمات به خریدار معذور است.، واحد پشتیبانی هیچ تعهدی در قبال نرم افزارهای نصب شده دیگر شرکت ها ندارد، لذا قبل از هر گونه اقدامی جهت نصب و راه اندازی حتما با پشتیبانی شرکت مربوطه هماهنگ کرده و از نرم افزارهای خود پشتیبان گیری کنید. 

تمامی محصولات شرکت نرم افزاری سیناپردازش دارای یک سال پشتیبانی به صورت کاملا رایگان می‌باشند.

خدمات پس از فروش و پشتیبانی محصولات سینا‌پردازش به شرح ذیل ارائه می‌شود :
برخی از خدمات پشتیبانی به شرح زیر می‌باشد:

فرم درخواست پشتیبانی

فرم درخواست پشتیبانی

برای ارائه پشتیبانی، لطفا فرم زیر را با دقت پر کنید.

دانلود

برای دانلود هر یک از نرم افزارها و فایل های مورد نیاز خود، آن را انتخاب کنید.

فشرده‌سازی فایل
Winrar
قلم‌های سیناپک
Fonts
دسکتاپ از راه دور
AnyDesk
دسکتاپ از راه دور
TeamViewer
دسکتاپ از راه دور
UltraViewer
دسکتاپ از راه دور
Supremo
بانک اطلاعاتی
سیناپک ۸-۲۰۰۰
ارسال پیامک
SMS
SQL 2000
Personal
SQL 2000
MSDEl
Dll
Techno Caller
به‌روز رسانی
مطب سینا
شیوه پیش‌گزیده
فرم چاپی سروش
حذف برنامه‌ها
Uninstaller
NET.
Framework 3.5
Sql Express
(x86) 2008
Sql Express
(x64) 2008
Virtual
Clone Drive
تبدیل فایل
Dopdf
کیبورد
استاندارد فارسی